Ενημέρωση >>Εκπαιδευτικά νέα
18/06/2015
«5ο Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης»
«Λειτουργίες νόησης και λόγου στη συμπεριφορά, στην εκπαίδευση και στην ειδική αγωγή»
 
 
ΤΕΛΕΤΗ ΕΝΑΡΞΗΣ
 
Η τελετή έναρξης του 5ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Επιστημών Εκπαίδευσης θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 17 Ιουνίου 2015 και ώρα 19.00 μ.μ. στη Μεγάλη Αίθουσα Τελετών του Πανεπιστημίου Αθηνών (κεντρικό κτήριο, Πανεπιστημίου 30).
 
 
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
 
Προσφώνηση από τον Αναπληρωτή Πρύτανη του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, καθηγητή κ. Κωνσταντίνο Μπουραζέλη.
 
Χαιρετισμοί από:
  • Τον αναπληρωτή Υπουργό Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, κ. Τάσο Κουράκη.
  • Την Πρόεδρο της Επιστημονικής Επιτροπής του Συνεδρίου, καθηγήτρια κυρία Σταυρούλα Πολυχρονοπούλου.
  • Τον αναπληρωτή Πρόεδρο του Παιδαγωγικού Τμήματος Δ.Ε., καθηγητή κ. Χαράλαμπο Μπαμπούνη.
  • Τον Αντιπρόεδρο του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Δρ. Γιάννη Κουμέντο.
  • Τον Πρόεδρο της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος, καθηγητή κ. Κωνσταντίνο Μαλαφάντη.
 
Ομιλία από τον:
  • Πρόεδρο της Οργανωτικής Επιτροπής του Συνεδρίου, ομότιμο καθηγητή κ. Γιάννη Παπαδάτο με θέμα:
«Η Αναγκαιότητα Εκπαίδευσης Ευφυών Μαθητών στην χώρα μας» 
 
 
Θέμα: «Λειτουργίες νόησης και λόγου στη συμπεριφορά, στην εκπαίδευση και στην ειδική αγωγή»
 
ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ DIVANI CARAVEL
 
Παρασκευή 19/6/2015
 
Αίθουσα: «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ Α’»
 

Έναρξη εργασιών

Συνεδρίου

Προεδρείο:

Παπαδάτος Γιάννης, Νικολόπουλος Γιάννης

 

Κεντρική Ομιλία:

Πολυχρονοπούλου Σταυρούλα

«Η Ειδική Αγωγή σήμερα

στην Ελλάδα»

10.00 - 11.00

ΘΕΜΑΤΙΚΗ: Εφαρμοσμένη Παιδαγωγική

& Ειδική Εκπαίδευση

 

 

Κωσταρά Ευφροσύνη

«Το Αρχαίο Ελληνικό Δράμα ως εργαλείο ενίσχυσης του Κριτικού Στοχασμού»

11 - 11.15

Αντωνοπούλου Ζωή,

Τζινιέρη-Κοκκώση Μαρία,

Συνοδινού Κλαίρη

«Παιδικό τραύμα και επιδράσεις στην εμφάνιση άγχους κατά την ενήλικη ζωή»

11.15 - 11.30

Παπαχρήστου Κλειώ, Αντωνίου Αλέξανδρος-Σταμάτιος

«Διαταραχές λόγου και ομιλίας: Η ειδική γλωσσική διαταραχή στη νηπιακή ηλικία»

11.30 - 11.45

Βεργιοπούλου Αθηνά

«Η θέση του στρατηγικού και λειτουργικού

προγραμματισμού στην εκπαίδευση»

11.45 - 12.00

Μπαστέα Αγγελική

«Xρήση και κατασκευή εννοιολογικών χαρτών από δυσλεκτικούς μαθητές: η επίδραση στην κατανόηση κειμένων»

12.00 - 12.15

Μποέμη Νάγια

«Προβάροντας συμπεριφορές στην εκπαίδευση μέσω

του Θεάτρου του Καταπιεσμένου»

12.15 - 12.30

 

ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ

 

 

Αίθουσα: «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ Β’»

 

Κεντρική  Ομιλία στην ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ Α

Η Ειδική Αγωγή σήμερα στην Ελλάδα

10.00 - 11.00

ΘΕΜΑΤΙΚΗ: Γνωστικές  και συμπερι- φοριστικές προσεγγίσειςΔιδακτική Μεθοδολογία

Προεδρείο: Αντωνίου Αλέξανδρος -Σταμάτιος, Σάμιος Γουσταύος

 

Λουδοβιώτη Αλεξάνδρα

«Δεξιότητες μελέτης και προσωπικότητα προπτυχιακών φοιτητών ΑΕΙ»

11 - 11.15

Χριστοφιδέλλη Σταυρούλα

«Παιδική λογοτεχνία και εγγραμματισμός στην προσχολική ηλικία»

11.15 - 11.30

Παπαδόπουλος Ιορδάνης

«Βαθιά κατανόηση και κριτική σκέψη, οι στόχοι και το ιδα-

νικό: Ξεκινώντας από τη διδασκαλία θεμελιωδών εννοιών και ερωτημάτων»

11.30 - 11.45

Σαπλαμίδου ΣταυρούλαΣάλτα Μαρία

«Διδασκαλία των μαθηματικών υπό το πρίσμα του

Κονστρουκτιβισμού»

11.45 - 12.00

Μανιάτη Έλενα, Μάσσου Μαρία

«Απόψεις εκπαιδευτικών για το Ερευνητικό Πρόγραμμα “Καλλιεργώντας την επικοινωνιακή διάσταση της Γλώσσας στην παραγωγή γραπτού λόγου”»

12.00 - 12.15

Σάμιος Γουσταύος

«Η διδασκαλία των ξένων γλωσσών στα μονοπάτια της τέχνης. Εφαρμογή στο μάθημα των γαλλικών.»

12.15 - 12.30

 

ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ

 

 
 
 
 
Αίθουσα: «ΠΕΛΛΑ-ΜΥΚΗΝΕΣ»
 

Κεντρική  Ομιλία στην ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ Α΄

Η Ειδική Αγωγή σήμερα στην Ελλάδα

10.00 - 11.00

ΘΕΜΑΤΙΚΗ: Μαθησιακές Δυσκολίες & Ειδική Αγωγή στην Εκπαίδευση

Προεδρείο: Ρουσσάκης Ιωάννης, Ευσταθίου Αθανασία

 

Πολυχρονοπούλου Σταυρούλα, Μπογέα Παναγιώτα

«Διερεύνηση των επιθυμιών, των γνώσεων και των απόψεων νέων με νοητική αναπηρία ως προς την επαγγελματική τους αποκατάσταση»

11 - 11.15

Δαλιανά Νίκη,

Αντωνίου Αλέξανδρος-Σταμάτιος

«Τρόποι αντίληψης και Στρατηγικές διαχείρισης του χρόνου από μαθητές με ΔΕΠ/Υ»

11.15 - 11.30

Στεφανοπούλου Χρυσάνθη

«Η ψυχολογική επίδραση του ελεύθερου και κατευθυνόμενο παιχνιδιού σε παιδιά προσχολικής ηλικίας»

11.30 - 11.45

Ρουσσάκης ΙωάννηςΚαραγιάννη Ελένη

«Ανατομία και διαχείριση των συγκρούσεων μεταξύ των

εκπαιδευτικών στη σχολική μονάδα: Θεώρηση, διερεύνηση και πρακτικές»

11.45 - 12.00

Γεωργαλή Κωνσταντίνα

«Οι γνώσεις και οι απόψεις των Ελλήνων δασκάλων πάνω στα Προβλήματα Λόγου και Ομιλίας των μαθητών του δημοτικού σχολείου»

12.00 - 12.15

Ευσταθίου Αθανασία,

Πολυχρονοπούλου Σταυρούλα,

Παπαδάτος Γιάννης,

Μαγουλά Ευγενία

«Διδακτική Αγγλικών ως ξένη γλώσσα σε μαθητές

με προβλήματα όρασης: η εκπαίδευση των καθηγητών της Αγγλικής γλώσσας»

12.15 - 12.30

 

ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ

 

 

Αίθουσα: «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ Α’»

ΘΕΜΑΤΙΚΗ:

Θέματα Ειδικής Αγωγής & Εκπαίδευσης, Μαθησιακές Δυσκολίες

ΠροεδρείοΚαραμπατζάκη Ζωή, Καλέμης Κωνσταντίνος,

 

Γρηγοροπούλου Σταυρούλα, Δροσινού Κορέα Μαρία

«Δημιουργία προγράμματος ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης με έμφαση τις συναισθηματικές δυσκολίες»

13.00 - 13.15

Αρβανιτά Αργυρώ, Παπαϊωάννου Μαρία

«Παρουσίαση του ανεπίσημου φαινομένου Γονεϊκής Επιλο- γής Σχολείου (ΓΕΣ) στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα»

13.15 - 13.30

Κονταρή Μαρία

«Σχολικός εκφοβισμός και παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες»

13.30 - 13.45

Καλέμης Κωνσταντίνος

«Τα εξατομικευμένα εκπαιδευτικά προγράμματα και η

διαμόρφωση των κοινωνικών αναπαραστάσεων της συνεκπαίδευσης στο ελληνικό σχολείο»

13.45 - 14.00

Τσούγη Φωτεινή Βαλεντίνα,

Κατζόλη Δέσποινα Ειρήνη,

Γιαννέλου Παναγιώτα

«Μαθησιακές Δυσκολίες – Δυσλεξία. Μια κριτική ματιά σε θεωρίες και μεθοδολογίες σχετικά με τη ψυχοπαιδαγωγική αντιμετώπιση της Δυσλεξίας»

14.00 - 14.15

 

Αίθουσα: «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ Β’»

ΘΕΜΑΤΙΚΗ: Τέχνες & Ειδική Αγωγή

ΠροεδρείοΓρούϊος Σταύρος, Παπαμαγκανά Ιωάννα

 

Αντωνάτου Χρυσούλα

«Διαχείριση κρίσης στο σχολικό περιβάλλον: Κατανόηση της δυναμικής διεργασίας του πένθους»

13.00 - 13.15

Αντωνίου Αδριανή

«Η Γενικευμένη Αγχώδης Διαταραχή στο σχολείο και ο ρόλος του εκπαιδευτικού στην αντιμετώπισή της»

13.15 - 13.30

Μπολιεράκη Κωνσταντίνα,

Πρεβεδουράκη Κυριακή

«Παιδεία – Πολιτισμός και Τέχνες»

13.30 - 13.45

Παναγιωτάκη Μαρία

«”Όταν το σχολείο πονάει…”: Παρεμβάσεις ενάντια στη βία και τον εκφοβισμό από τον Συμβουλευτικό Σταθμό Νέων Ν.Ηρακλείου»

13.45 - 14.00

Παντελοπούλου Σταυρούλα,

Παπαμαγκανά Ιωάννα

«Διαδικτυακά ταξίδια στο παρελθόν: Η Διαθεματική

Προσέγγιση του αρχαιολογικού χώρου της Βραυρώνας»

14.00 - 14.15

Πέτρου Μικαέλα,

Γρουΐος Γεώργιος

«Περιστροφική κίνηση με δοκιμασίες προτίμησης και επίδοσης σε δεξιόχειρα και μη δεξιόχειρα παιδιά χρονικής ηλικίας τριών έως έξι ετών»

14.15 - 14.30

 

Αίθουσα: «ΠΕΛΛΑ-ΜΥΚΗΝΕΣ»

 

ΘΕΜΑΤΙΚΗ: Νευροεπιστήμες,  Τέχνες & Σχολικός Εκφοβισμός

ΠροεδρείοΜπαμπούνης Χαράλαμπος, Ταγκάλου Αγγελική

 

Σακελλαράκη Καλομοίρα, Καπράνος Σταύρος

«Η εκπαιδευτική πολιτική του Πλάτωνα στα έργα Πολιτεία

και Νόμοι»

13.00 - 13.15

Ταγκάλου Αγγελική, Κυριακοπούλου Κωνσταντίνα, Κυριακοπούλου Δήμητρα

«Ο ρόλος των Νευροεπιστημών στο χώρο της εκπαίδευσης»

13.15 - 13.30

Αδαμίδου Χριστίνα, Οκαλίδου Αρετή

«Ανάλυση φωνητικών και φωνολογικών λαθών κωφών παι- διών με κοχλιακό εμφύτευμα»

13.30 - 13.45

Ακριτίδου Δήμητρα, Γιαννακουδάκη Μάχη

«Με οδηγό τη μουσική»

13.45 - 14.00

Βλάσση Σταυρούλα, Μπέκα Κωνσταντίνα

«Προγράμματα πρόληψης σχολικού εκφοβισμού (Bullying)»

14.00 - 14.15

Αντζούλη Αντωνία, Ηλιοπούλου Χριστίνα

«Έρευνα για το φαινόμενο του Σχολικού Εκφοβισμού σε

Δημοτικά σχολεία του Δήμου Αρτέμιδος»

14.15 - 14.30

 

Αίθουσα: «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ Α΄»

ΘΕΜΑΤΙΚΗ:

Ψυχοπαιδαγωγική της Εκπαίδευσης

& Εφαρμοσμένη Παιδαγωγική

ΠροεδρείοΚαλοσπύρος Νικόλαος, Σταθοπούλου Αγάθη

 

Καρέλα Γεωργία

«Ταξιδεύοντας μέσα από την Τέχνη: Μια διδακτική προσέγγιση στο Μάθημα της Γλώσσας

16.30 - 16.45

Σμαροπούλου Χριστίνα

«Δημιουργώντας διαπολιτισμικά»

16.45 - 17.00

Οικονόμου Κωνσταντίνος

«H ψυχογνωστική συνέντευξη του RobertMichit για την προώθηση διαφόρων μορφών ένταξης όπως η σχολική (πρόγραμμα CAPWIN)»

17.00 - 17.15

Πασιάς Γεώργιος,

Καλοσπύρος Νικόλαος

«Το”συμβάν» του «Πρότυπου Πειραματικού Σχολείου”

ως “οργανισμού και ως κοινότητας μάθησης”.

Η περίπτωση του Π.Π.Λ. Αναβρύτων (2011-2014)»

17.15 - 17.30

Σπυρόπουλος Τρύφων,

Λάχου Σοφία

«Η παιδαγωγική φιλοσοφία του CelestinFreinet και η παιδαγωγική ομάδα “Το Σκασιαρχείο”»

17.30 - 17.45

Μούκα Ελένη, Παππά Αθηνά

«Παραγωγή διδακτικού υλικού για την ανάπτυξη του κριτικού οπτικού εγγραμματισμού στο μάθημα της Ιστορίας της Γ΄ Δημοτικού»

17.45 - 18.00

Σταθοπούλου Αγάθη, Παπαδάτος Γιάννης

«Διαφορές φύλου και ηλικίας στην εμφάνιση ψυχολογικών προβλημάτων μετά τη βίωση μεμονωμένου τραυματικού γεγονότος και την παρατεταμένη έκθεση σε τραυματικές δοκιμασίες»

18.00 - 18.15

 

ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ

 

 

 

 

ΠροεδρείοΠανταζοπούλου Μάρα, Ανδρής Ευστάθιος

 

Δακοπούλου Αθανασία, Καυκά Δήμητρα, Μανιάτη Έλενα

«Απόψεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για τον ιστορικό εγγραμματισμό, στο πλαίσιο ερευνητικού Προγράμματος.

18.45 - 19.00

Καππάτου Αναστασία,

Παπαθανασίου Πετρούλα

«Αποτίμηση εφαρμογής του εκπαιδευτικού προγράμματος “Σκυταλοδρομία Ανάγνωσης» στην ανάπτυξη του εγγραμ- ματισμού των μαθητών της Στ΄ Δημοτικού”»

19.00 - 19.15

Σταθοπούλου Αγάθη, Παπαδάτος

Γιάννης, Καραμπατζάκη Ζωή,

Πανταζοπούλου Μάρα

«Σχέση των μαθησιακών δυσκολιών με την εμφάνιση ψυχολογικών προβλημάτων σε μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης»

19.15 - 19.30

Δεσποίνη Γεωργία

«Νερό, περιβάλλον και πολιτισμός για παιδιά Δ’ Δημοτικού: Διαθεματική προσέγγιση και δημιουργικότητα στην εκπαίδευση»

19.30 - 19.45

Βάσιου Αικατερίνη

«Η αναγνώριση των συναισθημάτων και το συναίσθημα στη σχολική τάξη σε σχέση με τους στόχους επίτευξης και την αντίληψη της αυτοαποτελεσματικότητας: Μελέτη σε μαθητές Β/θμιας Εκπ/σης»

19.45 - 20.00

Ανδρής Ευστάθιος

«Διεύθυνση και Ηγεσία – Ο ρόλος του Διευθυντή της

Σχολικής Μονάδας»

20.00 - 20.15

 
Αίθουσα: «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ Β΄»
 

ΘΕΜΑΤΙΚΗ:

Μαθησιακές Δυσκολίες

& Εκπαίδευση

ΠροεδρείοΨαλλιδάκου Αδαμαντία, Βαβίζος Γεώργιος

 

Ξυπολιτά Ειρήνη, Αντωνίου  Αλέξανδρος-Σταμάτιος

«Επίδραση του βαθμού τελειοθηρίας στα ψυχοσυναισθηματικά και γνωστικά χαρακτηριστικά των παιδιών με υψηλές ακαδημαϊκές επιδόσεις»

16.30 - 16.45

Ψαλλιδάκου Αδαμαντία

«Πρόγραμμα Βιωματικών Εργαστηρίων στη γενική τάξη. O

ρόλος του Δασκάλου του Τμήματος Ένταξης»

16.45 - 17.00

Πατσιούδη ΑγάθηΒλάχου Πολυξένη

«Εξατομικευμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (ΕΕΠ) για την

προαγωγή του παραγόμενου γραπτού λόγου μαθήτριας Α’ Γυμνασίου με Ε.Μ.Δ. (Μελέτη περίπτωσης)»

17.00 - 17.15

Μότση Σοφία,

Σταυρόπουλος Βασίλειος

«Διερεύνηση δυσκολιών Παραγωγικής Μορφολογικής

Επίγνωσης που αφορούν σε δοκιμασίες παραγωγικών τύπων με και χωρίς θεματική αλλαγή σε δυσλεξικούς και μη δυσλεξικούς μαθητές»

17.15 - 17.30

Βαβίζος Γεώργιος, Ζαννάκη

Κατερίνα, Ιωαννίδου Θεοδώρα

«Παρερμηνείες της Βιολογικής Επιστήμης»

17.30 - 17.45

Χριστοδούλου Αικατερίνη

«Η επίδραση της Δραματοθεραπείας σε παιδιά με ΔΕΠ-Υ ή/και Δυσλεξία»

17.45 - 18.00

Δάλλας Μάρκος

«Θεωρίες μάθησης και διδασκαλίας στη Διδακτική των

Μαθηματικών: Συνύφανση των συμπεριφοριστικών και

γνωστικών προσεγγίσεων με τις θεωρητικές προσεγγίσεις

στην πλαισιοθετημένη μάθηση»

18.00 - 18.15

 

ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ

 

 

 

 

Προεδρείο:

Παπαδάτου-Παστού Μαριέττα, Σταθοπούλου Δάφνη

 

Πήττα Δήμητρα, Σταύρου Κωνσταντίνος

«Κατάθλιψη Παιδιών & Εφήβων ως αποτέλεσμα κακοποίησης & παραμέλησης από το γονεϊκό περιβάλλον»

18.45 - 19.00

Λουάρη Μαρίνα

«Απόψεις και συναισθήματα τυπικών μαθητών για την ένταξη μαθητή με αναπηρία»

19.00 - 19.15

Τόμπρου Δήμητρα-Μαρία,

Παπαδάτου-Παστού Μαριέττα

«Η προτίμηση χεριού ως έμμεσος δείκτης της εγκεφαλικής πλευρίωσης σε παιδιά με διαφορετικά επίπεδα νοημοσύνης: μετα-ανάλυση»

19.15 - 19.30

Χάλιου Ελένη,

Παπαδάτου Παστού Μαριέττα,

Βλάχος Φίλιππος

«Νευροεπιστήμες και εκπαίδευση: Απόψεις φοιτητών

Παιδαγωγικών Τμημάτων»

19.30 - 19.45

Σταθοπούλου Δάφνη, Κονδύλη Δανάη,

Παπαδάτου-Παστού Μαριέττα

«Εγκεφαλική πλευρίωση κατά την παραγωγή γραπτού λόγου»

19.45 - 20.00

Αθανασοπούλου Αναστασία, Δαμιανάκη Ελισάβετ, Γκίκα Καλλιρόη - Μαρία

«Η αξιολόγηση του παιδικού ιχνογραφήματος ως μέσου έκφρασης παιδιών πρώτης σχολικής ηλικίας »

20.00 - 20.15

 

Αίθουσα: «ΠΕΛΛΑ-ΜΥΚΗΝΕΣ»

 

 

Προεδρείο:  Κούτρας Στέφανος

 

Συμπόσιο:

Οργανωτής-Εισηγητής: Κουρμπέτης Βασίλης.

 

Εισηγητές : Γελαστοπούλου Μαρία, Τζουβελέκης Παναγιώτης, Χατζοπούλου Μαριάννα, Μπούκουρας Κων/νος, Ευσταθίου Αθανασία & Γκύρτης  Κων/νος

Θέμα: Εκπαιδευτικό υλικό

και εφαρμογές για μαθητές με αναπηρία.

16.30 - 18.00

Παπαδάτου Παστού Μαριέττα, Ανδρεάδης Νικόλαος, Γκατζώνης Στέργιος Στυλιανός,

Ατζάμπου Μαρία, Ντούσκου Μαρούσα

«Το νευρωνικό υπόβαθρο της συναισθηματικής αυτοβιογραφικής μνήμης: μελέτη με τη χρήση λειτουργικής τομογραφίας μαγνητικού συντονισμού (fMRI)»

18.00 - 18.15

 

ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ

 

 

 

 

 

Προεδρείο:

Χαρούπιας Αριστείδης

 

 

 

Συμπόσιο : Οργανωτής-Εισηγητής: Νικολόπουλος Γιάννης

 

Εισηγητές: Ημέλλου Όλγα, Μαυρόπουλος Αβραάμ,

& Στεφανίδης Κων/νος

Θέμα: «Διδακτικές Πρακτικές στις Θετικές Επιστήμες σε παιδιά με Μαθησιακές και χωρίς Μαθησιακές Δυσκολίες»

18.45 - 20.15

 

Σάββατο 20/6/2015

 

Αίθουσα: «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ Α’»

ΘΕΜΑΤΙΚΗ: Πολιτισμός  στην Εκπαίδευση, Αυτισμός

& Παραβατικότητα

 

 

Προεδρείο: Ζαχαρογέωργα Τιμόκλεια,

Μαριδάκη-Κασσωτάκη Αικατερίνη

 

Μελέτη Χρυσαυγή, Αντωνοπούλου Αικατερίνη, Μαριδάκη-Κασσωτάκη Αικατερίνη

«Σύνδρομο Asperger και Ενήλικοι»

10.00 - 10.15

Καλοσπύρος Νικόλαος, Παγοροπούλου Άννα

«Η νοητική παγίδα της εύκολης ευχαρίστησης στην κοινότητα του διαδικτύου»

10.15 - 10.30

Καρασαββίδης Κωνσταντίνος

«”Ο Χριστός Πάσχων” στα μαθηματάρια του 18ου αι. μ.Χ. και η πρώτη ελληνική έκδοση του έργου (1846)»

10.30 - 10.45

Τριανταφύλλου Ευπραξία,

Βουδούρη Αγγελική,

Κοντοσώρου Αναστασία

«Διερευνώντας την παραβατικότητα των μαθητών/τριών από τη σκοπιά των γονέων»

10.45 - 11.00

 

Προεδρείο: Παπαδάτος Γιάννης

 

Κεντρική Ομιλία: Βλάχος Φίλιππος

«Νευροεπιστήμη και ειδική αγωγή»

11.00 - 12.00

 

Προεδρείο: Νικολόπουλος Γιάννης

 

Κωνσταντοπούλου Φωτεινή, Κουρκούτας Ηλίας

«Ψυχική Ανθεκτικότητα και Κατάθλιψη:

Σχέσεις μαθητή-δασκάλου σε παιδιά με ή χωρίς Ε.Ε.Α»

12.00 - 12.15

Ζαχαρογέωργα Τιμόκλεια, Παπαδάτος Γιάννης

«Διερεύνηση των ψυχοκοινωνικών χαρακτηριστικών ανηλίκων με παραβατική συμπεριφορά»

12.15 - 12.30

 

ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ

 

 

Προεδρείο: Συριοπούλου Δελλή Χριστίνα,

Νικολόπουλος Γιάννης

 

Παπαμαγκανά Ιωάννα

«”Παρελθόν; Κάτι έχω ακούσει…”: Περιγραφή και τρόποι διαμόρφωσης του πολιτισμικού κεφαλαίου

των αλλοδαπών μαθητών»

13.00 - 13.15

Συριοπούλου - Δελλή Χριστίνα,

Κατσιορίδου Κυριακή,

Αγαλιώτης Ιωάννης

«Οι Αισθητηριακές Δυσκολίες Μαθητών με Διαταραχή

Αυτιστικού Φάσματος»

13.15 - 13.30

Καρακατσάνη Ελένη, Τσούνη Βασιλική

«Αξιοποίηση της Συναλλακτικής Ανάλυσης ως μοντέλου συμπεριφοράς και επικοινωνίας στην διαπολιτισμική επικοινωνία διδάσκοντα  και μαθητών μιας πολυπολιτισμικής τάξης»

13.30 - 13.45

Βαφειάδου Ευγενία - Ξένια

«Τα μουσεία στη ψηφιακή εποχή: Ο ρόλος της ψηφιακής τεχνολογίας στη μάθηση που λαμβάνει χώρα στα μουσεία»

13.45 - 14.00

Τσιμπιδάκη Ασημίνα

«Προβολές & συναισθήματα πατέρων με παιδί με σοβαρές αναπηρίες για το παρόν και το μέλλον»

14.00 - 14.15

Γαλίτης Παντελής

«Παρουσία, εξέλιξη και προοπτική της Εσπερινής

Εκπαίδευσης  στην Μεταπολιτευτική Ελλάδα

14.15 - 14.30

 

Αίθουσα: «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ Β’»

 

ΘΕΜΑΤΙΚΗ: Ψυχοπαιδαγωγική

της Εκπαίδευσης

Προεδρείο: Τσιμπιδάκη Ασημίνα,

Μπαστέα Αγγελική

 

Κλαδάκη Μαρία, Τσιμπιδάκη

Ασημίνα, Δάρρα Μαρία

«Μια φορά και ένα καιρό ήταν …τα χρώματα:

Ένα θεατρο-παιδαγωγικό πρόγραμμα σε άτομα με νοητική υστέρηση»

10.00 - 10.15

Ντίνου Μαγδαληνή - Μπουμπουλίνα

«Ανάπτυξη γνωστικών και κοινωνικών δεξιοτήτων: Μία αν- θρωπολογική μελέτη του ρόλου του παιχνιδιού στα παιδιά νηπιακής ηλικίας»

10.15 - 10.30

Κασίδης Δημήτριος, Αποστολίδου

Ελισάβετ, Δουφεξή Θεοδώρα

«Η ειδική και διαπολιτισμική εκπαίδευση στο φάσμα της συμπεριληπτικής φιλοσοφίας»

10.30 - 10.45

Όμπασης Νικόλαος

«Αξιολόγηση κοινωνικό – συναισθηματικών παραμέτρων μάθησης και προσαρμογής παιδιών με Ήπιες Εκπαιδευτικές Ανάγκες με την τεχνική Q – sort»

10.45 - 11.00

Κεντρική Ομιλία στην ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ Α: Βλάχος Φίλιππος

«Νευροεπιστήμες και Ειδική Αγωγή»

11.00 - 12.00

 

 

 

ΘΕΜΑΤΙΚΗ: Ειδική Αγωγή:

Νεότερες εξελίξεις

 

 

Κούτρας Στέφανος

«Διερεύνηση της συνάφειας των διαταραχών της οπτικής Αντίληψης με τις Δυσκολίες στην Πρώτη Ανάγνωση και Γραφή»

12.00 - 12.15

Μπαστέα Αγγελική

«Κατάκτηση Φωνολογικής Επίγνωσης και Αναγνωστικής

Ικανότητας σε δυσλεκτικούς μαθητές με τη χρήση της πολυαισθητηριακής μεθόδου διδασκαλίας»

12.15 - 12.30

 

ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ

 

 

 

 

Αίθουσα: «ΒΕΡΓΙΝΑ»

 

ΘΕΜΑΤΙΚΗ: Τέχνες & Εκπαίδευση

Προεδρείο: Δάλλας Μάρκος, Παπανικολάου Γεωργία

 

Κονιδάρη Αικατερίνη

«Η αγωγή δημιουργικών ατόμων εξασφαλίζει την ποιότητα στην εκπαίδευση και γαλουχεί πολίτες με καινοτόμες ιδέες»

10.00 - 10.15

Λαϊνά Μαρία Μελίνα,

Παπαδοπούλου Κρυστάλλω

«Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σε θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Μελέτη περίπτωσης»

10.15 - 10.30

Εφραιμίδης Παύλος

«Παρέμβαση στην Α’ τάξη του Δ.Σ. για την ευαισθητοποίηση των μαθητών σχετικά με την τύφλωση»

10.30 - 10.45

Παπανικολάου Γεωργία, Ταβανλή Μαρία - Χρύσα

«Η διδασκαλία γνωστικών δεξιοτήτων διαχείρισης χρόνου σε άτομα με ήπια και βαριά αναπηρία: σχεδιασμός και υλοποίηση ενός προγράμματος παρέμβασης μεσαίας διάρκειας»

10.45 - 11.00

Κεντρική Ομιλία στην

ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ Α’: Βλάχος Φίλιππος

«Νευροεπιστήμες και Ειδική Αγωγή»

11.00 - 12.00

ΘΕΜΑΤΙΚΗ: Τέχνες & Νοητική

Υστέρηση

 

 

Προεδρείο:

Σάλμοντ Ελευθερία

 

Ψαθοπούλου Παγώνα-Ξανθή, Τουτουτζιδάκη Άρτεμις-Παρασκευή

«Η αισθητική αγωγή στην προσχολική εκπαίδευση.

Οι απόψεις και στάσεις των παιδαγωγών»

12.00 - 12.15

Παπαδημητρίου Αργυρώ,

Σάλμοντ Ελευθερία

«Η Αυτονομία των Ατόμων με Νοητική Υστέρηση»

12.15 - 12.30

 

ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ

 

  Αίθουσα: «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ Α’»

 

ΘΕΜΑΤΙΚΗ: Ειδική Εκπαίδευση

Προεδρείο: Σάλμοντ Ελευθερία, Γκουντή Παναγιώτα

 

Γκιόκα Αναστασία, Σάλμοντ Ελευθερία

«Ο Λόγος των εκπαιδευτικών στη Συμβουλευτική γονέων παιδιών με Μαθησιακές Δυσκολίες. Μελέτη περίπτωσης σε Σχολική Μονάδα της Α/θμιας Εκπαίδευσης»

13.00 - 13.15
 

Βόμβα Βαρβάρα, Σάλμοντ Ελευθερία

«Δυσκολίες Μάθησης: Θεωρητική προσέγγιση και εκπαιδευτική παρέμβαση»

13.15 - 13.30

Νόβα Χρυσή

«Συγκριτική προσέγγιση της επιθετικής συμπεριφοράς των παιδιών με αυτισμό σχολικής ηλικίας»

13.30 - 13.45

Μανδέλλου Μαρία-Λουίζα, Μαργίδου Σοφία, Γκουντή Παναγιώτα

«Αποτίμηση της λειτουργίας του θεσμού των ΣΔΕΥ (Σχολικό Δίκτυο Εκπαίδευσης και Υποστήριξης)»

13.45 - 14.00 

Κουρούκλη Ηλιάννα, Αντωνίου

Αλέξανδρος - Σταμάτιος

«Η ύπαρξη παιδιού με αυτισμό και οι επιδράσεις στα μέλη της οικογένειας»

14.00 - 14.15

Βαγενά Ευαγγελία,

Σταθοπούλου Ιωάννα

«Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού για τη Διδασκαλία των Μαθηματικών σε Μαθητές με Προβλήματα Ακοής»

 

14.15 - 14.30

 

Αίθουσα: «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ Β’»

 

Προεδρείο: Μπαστέα Αγγελική

 

Συμπόσιο: Οργανωτής-Εισηγητής: Κουμέντος Ν. Γιάννης

 

Εισηγητές: Γιαλούρης Παρασκευάς,

Σαλτερής Νίκος, Κατσαρός Γιάννης, Ρουσσάκης Γιάννης

& Καλτσάς Κώστας

Θέμα: «Διοίκηση της Εκπαίδευσης

και Εκπαιδευτική πολιτική στο Σχολείο του μέλλοντος»

13.00 - 14.30

 

ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ

 

 

Αίθουσα: «ΒΕΡΓΙΝΑ»

ΘΕΜΑΤΙΚΗ: Σχολικός εκφοβισμός  - Παραβατικότητα

 

 

Προεδρείο: Αντωνίου Αλέξανδρος Σταμάτιος,

Καφαλούκου Κωνσταντίνα

 

Γάκης Κωνσταντίνος, Αντωνίου Αλέξανδρος-Σταμάτιος

«Προβλήματα ενδοσχολικής συμπεριφοράς και σχολικός εκφοβισμός: Μέθοδοι παρέμβασης στη σχολική μονάδα»

13.00 - 13.15

Μπότου Αναστασία, Τσέργας

Νικόλαος, Καλούρη Ράνυ

«Οι θεραπείες μέσω της τέχνης και οι δημιουργικές δραστη- ριότητες στην αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού (Bullying): Κριτική επισκόπηση βιβλιογραφίας»

13.15 - 13.30

Γκουγκούμη Μαρία, Λάου Αύρα,

Μακρή Κωνσταντίνα, Οικονόμου

Αλέξανδρος

«Σχολικός Εκφοβισμός & Μαθησιακές Δυσκολίες»

13.30 - 13.45

Καφαλούκου Κωνσταντίνα, Παπαδάτος Γιάννης

«Σχολικός εκφοβισμός: Θυματοποίηση σε δημοτικά σχολεία της Αθήνας και συναισθηματικές επιπτώσεις στους μαθητές»

13.45 - 14.00

Κουτούπη Ανθούλα, Γρηγοροπούλου Έλενα

«Σχολικός Εκφοβισμός-Μαθησιακές Δυσκολίες και ο ρόλος του Σχολείου»

14.00 - 14.15

Κορωναίου Παρασκευή, Αντωνίου

Αλέξανδρος - Σταμάτιος

«Η επίδραση της γονικής κατάθλιψης στην ψυχική υγεία των παιδιών»

14.15 - 14.30

 

ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ

 

 

Αίθουσα: «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ Α’»

ΘΕΜΑΤΙΚΗ: Διοίκηση

της Εκπαίδευσης, Αυτισμός

Προεδρείο: Μπάμπαλης Θωμάς,

Τόμπρου Δήμητρα Μαρία

 

Κολέρδα Σουλτάνα

«Σχέσεις συνάφειας ανάμεσα στα χαρακτηριστικά γνωρίσματα του διευθυντή και της ικανοποίησης των εκπαιδευτικών για την εργασία τους»

16.30 - 16.45

Σκέβα Αυγή,

Σάλμοντ Ελευθερία

«Επιδιώκοντας την ενσωμάτωση της κοινωνικής και συναισθηματικής αγωγής στις σημερινές σχολικές κοινότητες. Στάσεις και τάσεις που προκύπτουν από την τρέχουσα ελληνική και διεθνή εμπειρία»

16.45 - 17.00

Βασιλείου Ευγενία,

Χαριτάκη Γαρυφαλλιά

«Διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών

της Γενικής Τάξης για την ένταξη μαθητών με Ειδικές Μαθησιακές Ανάγκες»

17.00 - 17.15

Καλέμης Κωνσταντίνος, Κωσταρέλου

Άννα, Καλέμη Μαρία - Αγγελική

«Αναλύοντας τις κοινωνικές αναπαραστάσεις των προβλημά- των μάθησης και συμπεριφοράς στη σχολική τάξη»

17.15 - 17.30

Κανταρά Ελένη

«Συμμετοχική παρατήρηση παιδιού με αυτισμό»

17.30 - 17.45

Γιαννακοπούλου Αντωνία, Αντωνίου Αλέξανδρος - Σταμάτιος

«Συσχέτιση συναισθηματικής νοημοσύνης και άγχους σε μαθητές Δημοτικού»

17.45 - 18.00

Κλάδης Νικόλαος

«Σχολική ηγεσία και ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών»

18.00 - 18.15

 

ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ

 

ΘΕΜΑΤΙΚΗ:

 

 

Προεδρείο: Λαμπροπούλου Κατερίνα,

Κλάδης Νικόλαος

 

Τσούνη Βασιλική, Καρακατσάνη Ελένη

«Η καθοριστική σημασία της ορθής διαχείρισης του χρόνου στην άσκηση αποτελεσματικής διοίκησης

στον εκπαιδευτικό οργανισμό»

18.45 - 19.00

Κωστοπούλου Αγγελική

«Αξιολόγηση της ανάγνωσης στην προσχολική εκπαίδευση: Πεποιθήσεις νηπιαγωγών»

19.00 - 19.15

Σωτηρόπουλος Μεγακλής

«Έννοιες: η μοναδική βάση για την Κοινωνία της Γνώσης»

19.15 - 19.30

Νικολάου Σουζάννα Μαρία,

Ζιώγας Ηλίας

«Βιωματικές κοινωνικές παραστάσεις και αναπαραστάσεις – Αξιοποίηση της βιωματικής μάθησης»

19.30 - 19.45

Μαστρογιάννης Αλέξιος,

Ξανθοπούλου Ευθυμία

«Διαχείριση και αντιμετώπιση του αυτισμού μέσα από διαδι- κασίες παράλληλης στήριξης»

19.45 - 20.00

Παμουκτσόγλου Αναστασία

«Αστάθμητες ανταλλαγές και ομογενοποίηση:

Μια προσέγγιση της νέων για τη κοινωνία και την πόλη των Αχαρνών»

20.00 - 20.15

 

Αίθουσα: «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ Β’»

 

 

 

ΘΕΜΑΤΙΚΗ: Θέματα Διοίκησης

στην Εκπαίδευση

Προεδρείο: Κεδράκα Κατερίνα,

Καλέμης Κωνσταντίνος

 

Ρεντίφης Γεράσιμος

«Οι αντιλήψεις των διευθυντών των σχολικών μονάδων για τα κριτήρια επιλογής. Εμπειρική έρευνα»

 

16.30 - 16.45

Φάσουρα Αργυρώ, Αντωνίου

Αλέξανδρος - Σταμάτιος

«Η εφαρμογή του μετασχηματιστικού μοντέλου ηγεσίας στο σύγχρονο σχολικό περιβάλλον»

16.45 - 17.00

Καλέμης Κωνσταντίνος,

Κωσταρέλου Άννα, Καλέμη

Μαρία - Αγγελική

«Ο ρόλος της επικοινωνίας ως εργαλείο αντιμετώπισης κρίσεων στην οικογένεια»

17.00 - 17.15

Κεδράκα Κατερίνα, Καλτσίδης

Χρήστος, Φαλάγγα Κωνσταντίνα

«Συναισθήματα των φοιτητών κατά την έναρξη σπουδών στις Βιοεπιστήμες»

17.15 - 17.30

Ραγιάς Γεώργιος Ταξιάρχης,

Ζαννετίδη Θαρρενή

«Ο σχολικός εκφοβισμός στη «μεγάλη οθόνη» : μία διδακτική προσέγγιση»

17.30 - 17.45

Ταμπάκη Θεοδώρα,

Χατζηγεωργίου Σοφία, Αντωνίου

Αλέξανδρος - Σταμάτιος

«Γνωστικά ελλείμματα παιδιών με δυσλεξία: εκπαιδευτικές

παρεμβάσεις»

17.45 - 18.00

Νικολακάκη Ιωάννα

«Χαρακτηριστικά, Διαγνωστικές & Εκπαιδευτικές προσεγγίσεις στις Μαθησιακές Δυσκολίες»

18.00 - 18.15

 

ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ

 

 

 

 

Προεδρείο: Μυλωνάκου Κεκέ Ηρώ,

Τουλουμάκου Άννα

 

Ματσούκη Αγγελική

«Ο νέος Νόμος για τα Α.Ε.Ι.: Διεθνοποίηση και Αξιολόγηση, οι κύριες αλλαγές στο Πανεπιστήμιο»

18.45 - 19.00

Κωνσταντίνου Παναγιώτα, Παλέτα

Κατερίνα, Σταθάκης Γεώργιος

«Η ένταξη της Προσχολικής Αγωγής στην υποχρεωτική εκ- παίδευση και η μεταφορά αρμοδιοτήτων στην Τοπική Αυτοδιοίκηση»

19.00 - 19.15

Τουλουμάκου Άννα

«Μαθήματα εκπαιδευτικής πολιτικής από τους καλύτερους:

το Φινλανδικό εκπαιδευτικό σύστημα»

19.15 - 19.30

Χρήστου Μαρία, Μπόζνου Πηνελόπη

«Η Τέχνη ως μέσο εξέλιξης της κριτικής σκέψης και της συνείδησης των μαθητών του Δημοτικού»

19.30 - 19.45

Τσούντα Χρυσή

«Στάση των γονέων απέναντι στη συμβουλευτική»

19.45 - 20.00

Σοφού Άννα

«Ορφέας και Ευρυδίκη»

20.00 - 20.15

Μιχαηλίδου Μαρία, Πετρά Ζωή

«Η Τέχνη Διδάσκεται και Διδάσκει»

20.15 - 20.30

 

Αίθουσα: «ΒΕΡΓΙΝΑ»

 

 

 

ΘΕΜΑΤΙΚΗ: Θέματα Μαθησιακών

Δυσκολιών & Ειδικής Αγωγής

Προεδρείο: Καλεράντε Ευαγγελία,

Κασσιανός Παναγιώτης

 

Μπάστα Ζωή

«Διαχείριση και Τροποποίηση συμπεριφορών στη σχολική τάξη»

 

16.30 - 16.45

Χαιροπούλου Χρυσούλα, Γιαννέλη Παναγιώτα

«Eκπαιδευτική Παρέμβαση στη γραμματική της αρχαίας ελληνικής γλώσσας  σε μαθητές με ΕΜΔ»

16.45 - 17.00

Γώγου Λέλα, Καλεράντε Ευαγγελία

«Κοινωνιολογική έρευνα των απόψεων τελειοφοίτων μαθητών Λυκείου για το σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση (2012-2013)»

17.00 - 17.15

Δεληκάρη Παρασκευή

«Η λειτουργία των Τμημάτων Ένταξης στο λόγο (discourse)

των εκπαιδευτικών της τυπικής τάξης»

17.15 - 17.30

Κασσιανός Παναγιώτης

«Ενιαίο Σχολείο - Αναζητώντας τη συνεκπαίδευση και το σχολείο για όλους»

17.30 - 17.45

Ηλιοπούλου Μάρθα

«Διδασκαλία διαφοροποιημένων γλωσσικών δεξιοτήτων μέσω θεατρικού παιχνιδιού σε μαθητή με αυτισμό»

17.45 - 18.00

Γαλατερού Ιωάννα, Αντωνίου Αλέξανδρος - Σταμάτιος

«Η κοινωνική νοημοσύνη σύμφωνα με τα μοντέλα των DanielGoleman&KarlAlbrecht»

18.00 - 18.15

 

ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ

 

 

 

 

 

Προεδρείο: Αλεβίζου Αναστασία,

Χατζηγεωργίου Σοφία

 

Αγγελόπουλος Φάνης

«Φωνές και γράμματα»

18.45 - 19.00

Καλέμης Κωνσταντίνος

«Η διαχείριση της Χαρισματικότητας στο ελληνικό σχολείο:

Ουτοπία ή Πραγματικότητα;»

19.00 - 19.15

Ορφανίδου Μαρία

«Μελέτη περίπτωσης στην συμβουλευτική γονέων:

Μία βιωματική προσέγγιση της σχέσης γονέων και παιδιών σε ομάδες γονέων με τα παιδιά τους»

19.15 - 19.30

Γεωργαλά Γαρυφαλλιά - Μαρία, Χαριτάκη Γαρυφαλλιά

«Διερεύνηση των Γλωσσικών Επιδόσεων των μαθητών με σύνδρομο Down»

19.30 - 19.45

Χατζηγεωργίου Σοφία, Αντωνίου Αλέξανδρος - Σταμάτιος

«Οι αντιλήψεις των γονέων για τα χαρισματικά παιδιά τους»

19.45 - 20.00

Ζαχαρίου Ελένη - Σπυριδούλα, Αντωνίου Αλέξανδρος - Σταμάτιος

«Ο ρόλος των παρατηρητών στα επεισόδια σχολικού εκφοβισμού: Προτάσεις παρέμβασης»

20.00 - 20.15

Βλάχου Μαρία

«Η εφαρμογή της Περιγραφικής Αξιολόγησης σε μαθήματα

Φυσικών Επιστημών Γυμνασίου»

20.15 - 20.30

 

 

Κυριακή 21/6/2015

 

Αίθουσα: «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ Α’»

ΘΕΜΑΤΙΚΗ: Τέχνες, ΤΠΕ & Ειδική

Αγωγή στην Εκπαίδευση

Προεδρείο: Ανδρεαδάκης Νικόλαος

Παπαναστασίου Δήμητρα

 

Κουκουλιάντα Ευμορφία

«H παιδική λογοτεχνία βασικός άξονας δράσης και προβληματισμών. Πώς η φαντασία και η νόηση προάγουν τη δημιουργική παραγωγή λόγου και τη θεμελίωση δημοκρατικών συμπεριφορών. Εμπειρική προσέγγιση»

10.00 - 10.15

Σιούλας Παναγιώτης ΒλάσιοςΡαγάζου Βασιλική, Φλώρος Κωνσταντίνος

«Ηλεκτρονική μάθηση: Η περίπτωση του Moodle στην επαγγελματική εκπαίδευση»

10.15 - 10.30

Μουτσινάς Γεώργιος

«Η συμβολή του θεραπευτικού προγράμματος TEACCH σε άτομα με αυτισμό»

10.30 - 10.45

Ζαχάκου Ζωή

«Πραγματολογία και Προβλήματα Λόγου – Τρόποι αντιμετώπισης

10.45 - 11.00

Κωνσταντοπούλου ΦωτεινήΣκαρβελάκη ΔέσποιναΜακρυγιαννάκη Στέλλα, 

Τζαμαλή, Κατερίνα, Στελέτου ΑλεξάνδραΑνδρεαδάκης Νικόλαος

«Το Άγχος της Αξιολόγησης»

11.00 - 11.15

Μαυράκης Χριστόγιαννος, Γαζή Παναγιώτα

«Υποστήριξη μαθητών με σύνδρομο Asperger: Βασικές αρχές μειονεξίας-Στρατηγικές παρέμβασης στην κατ’ οίκον διδασκαλία. Μελέτη περίπτωσης μαθητή Α’ δημοτικού με Asperger»

11.15 - 11.30

Μοσχογιάννη Μαγδαληνή, Παρτσαλίδου Σοφία

«Ανίχνευση της Χαρισματικότητας στα μαθηματικά: μια διε- ρεύνηση των γνωστικών παραμέτρων με τελειόφοιτους της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης»

11.30 - 11.45

 

ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ

 

 

Προεδρείο: Παπαδάτος Γιάννης

 

Κεντρική Ομιλία: Αντωνίου

Αλέξανδρος - Σταμάτιος

«Στρεσογόνοι παράγοντες και ψυχική υγεία παιδιών και εφήβων»

12.15 - 13.15

 
 
 

ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ

 

 

Προεδρείο: Παπαδάτος Γιάννης

 

Κεντρική Ομιλία: Αντωνίου Αλέξανδρος - Σταμάτιος

«Στρεσογόνοι παράγοντες και ψυχική υγεία παιδιών και εφήβων»

12.15 - 13.15

Πολυμεροπούλου Βασιλική, Σόρκος Γεώργιος

«Διερεύνηση των απόψεων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το μαθησιακό περιβάλλον του σχολείου τους»

14.30 - 14.45

Παπαδάτος Γιάννης

«Ολοκλήρωση εργασιών και συμπεράσματα του 5ου συνεδρίου»

14.45 - 15.00

 

Αίθουσα: «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ Β’»

 

 

 

ΑΝΑΡΤΗΜΕΝΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

Νευροεπιστήμες

Προεδρείο:  Νικολόπουλος  Γιάννης,  Χόλη Λίνα

 

 

 

 

Συμπόσιο:

Οργανωτής-Πρόεδρος: Κονσολάκη Ελένη Εισηγητές-Συζητητές: Μαίρη Κανελλοπούλου, Δημήτριος Κασελίμης

Θέμα: Επανεκπαίδευση Ασθενών

με Εγκεφαλική Βλάβη

13.15 - 14.00

Γεωργακούλιας  Νικόλαος, Χόλη Λίνα

Παπαδάτος Γιάννης

«Προβολή – Βίντεο:

Κρανιοτομία εν εγρηγόρσει και λειτουργίες του λόγου»

14.00 - 14.30

Παπαδάτος  Γιάννης,  Χόλη Λίνα

«Αφασικές διαταραχές και βλάβες εγκεφάλου»

14.30 - 14.45

Παπαδάτος Γιάννης

Ολοκλήρωση εργασιών και συμπεράσματα του 5ου συνεδρίου

14.45 - 15.00

 

Αθανασίου Ιωάννης

 

Σχολική ηγεσία και εκπαιδευτική αλλαγή. Δυνάμεις επιρροής και παιχνίδια πολιτικής.

Αλεξανδροπούλου Αγγελική, Γεωργοπούλου Πόπη

Ταξίδι στον χρόνο και τον πολιτισμό-

Η πολυαισθητηριακή εμπειρία της μουσειοσκευής «Οι Κόρες της

Τανάγρας» σε μαθητές με ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες

Διαμαντή Χρυσούλα, Σιούλα Ρένα

Κατανόηση: Εναλλακτική «θεραπεία» για τον αυτισμό

Καλογεράκη Μαριάννα, Καλογεράκης Ζαχαρίας, Ανδρεαδάκης Νικόλαος

Η τέχνη της φωτογραφίας συναντάει την Περιβαλλοντική

Εκπαίδευση στο Φοινικόδασος Βάι

Κάλφα Μαρία

Έμφυλες αναπαραστάσεις στα σχολικά εγχειρίδια: μια ανθρωπολογική προσέγγιση

Κασίδης Δημήτριος

Η Δυνατότητα εκπαίδευσης παιδιών στο φάσμα του Αυτισμού στο Γενικό Πρωτοβάθμιο σχολείο. Μειονεκτήματα – Πλεονεκτήματα – Προκλήσεις – Προοπτικές.

Κουντουριώτου Παναγιώτα

Ο μαθητής με ΔΕΠ-Υ μέσα στο γενικό σχολείο. Ποιος ο ρόλος του δασκάλου και ποιες εκπαιδευτικές πρακτικές προωθούν αυτήν τη συνεκπαίδευση;»

Καραμητόπουλος Θεόδωρος

Εκπαιδευτική πολιτική για την ετερότητα και τη διαφορετικότητα στην

Ελλάδα: μία ανασκόπηση του θεσμικού πλαισίου

Μπαλατσού Αλεξία

Δυσλεξία και Σχέσεις Οικογένειας

Παρασκευόπουλος Μαρίνος, Παρασκευοπούλου Πηνελόπη, Μπίλια Αγγελική

Πολυπολιτισμικότητα στη σχολική μονάδα. Αντιλήψεις των μαθητών για τους αλλοδαπούς

Σκλείδα Σοφία

Ολιστική Προσέγγιση των Κειμένων Νεοελληνικής Λογοτεχνίας: Η εφαρμογή του μοντέλου του Perkins στη διδασκαλία

του ποιητικού λόγου

Τσαμπουρή Ανθή, Γκιαούρης Χρήστος, Ευγενειάδης Γεώργιος, Μυτιληναίου Ειρήνη

«Φτιάξε μαζί μας το δικό σου παραμύθι…»

Σταμούλη Αρετή

Μεταγνωστικές Λειτουργίες και το αίσθημα αυτό- αποτελεσματικότητας στο γραπτό λόγο: Η μελέτη περίπτωσης ενός μαθητή με αυτισμό υψηλής  ειτουργικότητας

Χάντζου Διονυσία

Παιδί-θύτης εκφοβιστικής συμπεριφοράς. Συμβόλαιο τιμής- συναντίληψης μεταξύ παιδιού και γονέων με στόχο τη βελτίωση της παραβατικότητας.