Ενημέρωση >>Εκπαιδευτικά νέα
20/11/2015
Οδηγίες για τον τρόπο αξιολόγησης μαθημάτων του Γενικού Λυκείου

Οδηγίες για τον τρόπο αξιολόγησης μαθημάτων του Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2015-2016 εξέδωσε το υπουργείο Παιδείας μετά από σχετική εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής.

Τρόπος εξέτασης των μαθημάτων:

1. Τα θέματα των γραπτών προαγωγικών και απολυτηρίων εξετάσεων λαμβάνονται από την ύλη που ορίζεται ως εξεταστέα για κάθε μάθημα κατά το έτος που γίνονται οι εξετάσεις. Οι ερωτήσεις είναι ανάλογες με εκείνες που υπάρχουν στα σχολικά εγχειρίδια και στις οδηγίες του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, διατρέχουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερη έκταση της εξεταστέας ύλης, ελέγχουν ευρύ φάσμα διδακτικών στόχων και είναι κλιμακούμενου βαθμού δυσκολίας. Οι μαθητές απαντούν υποχρεωτικά σε όλα τα θέματα.

2. Σε περίπτωση κατά την οποία ένα θέμα αναλύεται σε υποερωτήματα, η βαθμολογία που προβλέπεται για αυτό κατανέμεται ισότιμα στις επιμέρους ερωτήσεις, εκτός αν κατά την ανακοίνωση των θεμάτων καθορίζεται διαφορετικός βαθμός για κάθε μια από αυτές.

Δείτε αναλυτικά τι προβλέπει η εγκύκλιος για όλα τα μαθήματα (Αρχαία Ελληνική Γλώσσα, Νέα Ελληνική Γλώσσα, Ιστορία, Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία, Βιολογία, Πολιτική Παιδεία (Οικονομία, Πολιτικοί Θεσμοί & Αρχές Δικαίου και Κοινωνιολογία) Βασικές Αρχές Κοινωνικών Επιστημών (Κοινωνιολογία, Οικονομική Επιστήμη και Πολιτική Επιστήμη), Θρησκευτικά, Εφαρμογές Πληροφορικής, Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ, Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον, Ξένες Γλώσσες, Ερευνητική Εργασία (Project), Φιλοσοφία, Ελληνικός και Ευρωπαϊκός Πολιτισμός, Καλλιτεχνική Παιδεία, Ιστορία της Τέχνης, Ελεύθερο Σχέδιο, Γραμμικό Σχέδιο, Φυσική Αγωγή) στο http://www.minedu.gov.gr/home/dioikitika-eggrafa/59-eggrafa-deyterobathmias-ekpaideysis/14431-20-11-15-2015-2016