Κοινωνικό έργο
Ο Σύλλογος μας σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κρήτης ανέλαβε το Κοινωνικό Φροντιστήριο του Νομού μας, όπως γίνεται τα τελευταία χρόνια.
Με αυστηρά κριτήρια που καθορίστηκαν σε συνεργασία με τα τμήματα παιδείας και πρόνοιας της περιφέρειας, επιλέχθηκαν περισσότεροι από 100 μαθητές των Λυκείων, οι οποίοι κατανεμήθηκαν με γεωγραφικά κυρίως κριτήρια στις μονάδες του Νομού μας.
Η φοίτηση των μαθητών αυτών είναι εντελώς δωρεάν και τους παρέχονται όλες οι υπηρεσίες που διαθέτει κάθε Φροντιστήριο χωρίς καμία διάκριση.
Παράλληλα συνεργαζόμαστε με το « Σύλλογο κακοποιημένων Γυναικών» καθώς και με τις « Φυλακές Αλικαρνασσού» και προσφέρουμε δωρεάν μαθήματα σ’ όσους επιθυμούν μια δεύτερη ευκαιρία στη ζωή τους.
Ο Σύλλογος Φροντιστών Ν. Ηρακλείου αποδεικνύει έμπρακτα το κοινωνικό του πρόσωπο, χωρίς τυμπανοκρουσίες και με κανένα όφελος, αναδεικνύοντας και αναβαθμίζοντας συνεχώς το ρόλο του Ελληνικού Φροντιστηρίου ως ένα ζωντανού κύτταρο της κοινωνία μας.
Συνάντηση με τον κο Μπουγελέκα
Την Τετάρτη 18/03/15 μετά από πρόσκληση του Δ.Σ. του Συλλόγου μας, έγινε συνάντηση των μελών μας με τον Ειδικό Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας κο Μπουγελέκα Γιώργο. Το παρόν εκ μέρους του Δ.Σ. της ΟΕΦΕ έδωσε ο αντιπρόεδρος κος Γερογιαννάκης Γιάννης.Συζητήθηκαν θέματα που αφορούν τον κλάδο μας:
- Αδειοδοτήσεις
- Παραπαιδεία (Ιδιαίτερα μαθήματα) -αναπτύχθηκαν διεξοδικά από τον κοΓερογιαννάκη.
- Οικοδιδασκαλεία-Κέντρα Μελέτης
- Ανάδειξη του Φροντιστηρίου με το κοινωνικό του έργο και την οικονομική του συνεισφορά στο ΑΕΠ της χώρας.
- VOUCHER
- Nέο Λύκειο – προτάσεις για ύλη μαθημάτων (βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα). Ήδη άρχισε μια μορφή συνεργασίας με προτάσεις που απεστάλησαν για την ύλη της Χημείας και των Λατινικών της Γ΄Λυκείου.
Αν εξαιρέσουμε το θέμα του VOUCHER, η ανταπόκριση εκ μέρους του κου Μπουγελέκα ήταν θετική, ιδιαίτερα στα ζητήματα της παραπαιδείας και των Οικο-διδασκαλείων.
Πιστεύουμε ως Σύλλογος στην συνεργασία με την εκάστοτε ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, αναγνωρίζοντας και υπερθεματίζοντας την υποχρέωση της πολιτείας για την ποιοτική δημόσια εκπαίδευση από τη μία, αναδεικνύοντας όμως από την άλλη, το ρόλο του Φροντιστηρίου ως βασικού πυρήνα του εκπαιδευτικού γίγνεσθαι γιατί θεωρούμε ότι δρα συμπληρωματικά και επικουρικά στο δημόσιο σχολείο, χωρίς ανταγωνισμό.
Για την συνάντηση και τα θέματά της, ενημερώθηκε γραπτά ο αναπληρωτής Υπουργός Παιδείας κος Κουράκης.