Ενημέρωση >>Εκπαιδευτικά νέα
11/09/2017
Αντίθετοι με τις αλλαγές Γαβρόγλου οι επιστήμονες

 

Σφοδρή κριτική από έξι Eνώσεις

 

ΑΠΟΔΕΚΤΡΙΑ σφοδρών αντιδράσεων και αρνητικής κριτικής σχεδόν από το σύνολο των επιστημονικών φορέων και εκπαιδευτικών εταίρων είναι η πρόταση του υπουργείου Παιδείας για τις αλλαγές στο λύκειο και στο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένεται η συζήτηση της Πέμπτης ανάμεσα στην πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας και στο προεδρείο της ΟΛΜΕ, καθώς η συνδικαλιστική οργάνωση των καθηγητών έχει απορρίψει το περιεχόμενο της πρότασης Γαβρόγλου. Στο μεταξύ, μαζί με την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία συντάσσονται ακόμα πέντε επιστημονικές ενώσεις των Φυσικών Επιστημών (η Ελληνική Γεωλογική Εταιρεία, ο Σύλλογος Ελλήνων Γεωλόγων, η Ένωση Ελλήνων Φυσικών, η Ένωση Ελλήνων Χημικών (ΕΕΧ) και η Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων).

«Κεραυνοί»

 Οι επιστημονικές ενώσεις κατέληξαν σε πέντε κοινά σημεία ασκώντας κριτική στις υπό συζήτηση αλλαγές στο λύκειο. Μεταξύ άλλων υποστηρίζουν ότι οι αλλαγές στο σύστημα εκπαίδευσης θα πρέπει να είναι αποτέλεσμα της αξιολόγησης και της αποτίμησης της αποτελεσματικότητας του προηγούμενου και όχι αυτοσκοπός.

Καταγγέλλουν το υπουργείο Παιδείας για υποβάθμιση των Θετικών Επιστημών λόγω μείωσης των ωρών διδασκαλίας και τον κατακερματισμό του αντικειμένου των Θετικών Επιστημών με αυθαίρετες και αντιεπιστημονικές περικοπές της ύλης, οι οποίες δεν ευνοούν την κριτική μάθηση και οδηγούν σε στείρα αποστήθιση, ενώ κατηγορούν το υπουργείο Παιδείας για «βαρύνουσας σημασίας ατόπημα», ότι οι υποψήφιοι φοιτητές των Παιδαγωγικών Σχολών εισάγονται χωρίς να έχουν διδαχθεί και εξεταστεί Μαθηματικά και Φυσικές Επιστήμες, παρότι θα κληθούν να τα διδάξουν.

 

 

Πηγή: ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ